Termeni si conditii

Termeni si conditii

Utilizarea site-ului  

 

Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpărarea produselor prezentate pe site-ul www.casaprim.ro  implica acceptarea termenilor şi condiţiilor mai jos enumerate. Pentru a fi informat despre toate condiţiile de utilizare ale acestui site, vă rugăm să parcurgeţi toate secţiunile următoare.

 Casa Prim Textil îşi rezerva dreptul de a face modificări şi actualizări ale acestor termeni şi condiţii, precum şi ale ofertei, fără o notificare prealabilă şi fără precizarea motivelor. De asemenea, Casa Prim Textil îşi rezerva dreptul de a corecta eventuale omisiuni sau erori în afişarea descrierii sau a preţului produselor, fără a anunţa în prealabil. Aceste erori nu obliga Casa Prim Textil la nicio acţiune.

Preţurile şi disponibilitatea produselor comercializate de către Casa Prim Textil pot suferi modificări ulterioare, acest lucru fiind influenţat de factori externi precum politica de preţuri a distribuitorilor sau disponibilitatea produselor pe stocul acestora.  

Confirmarea comenzii şi implicit a stocului şi a preţului de vânzare, este efectuată doar după procesarea acesteia de către agenţii telefonici Casa Prim Textil.  

Momentul încheierii contractului la distanţă îl constituie momentul facturării comenzii, după ce în prealabil comandă a fost confirmată telefonic. Emiterea automată a confirmării de primire a comenzii Casa Prim Textil echivalează cu încheierea contractului între vânzător şi cumpărător.  

Tot conţinutul site-ului www.casaprim.ro este proprietatea Casa Prim Textil şi este aparat de legea pentru protecţia drepturilor de autor. Folosirea fără acordul scris al Casa Prim Textil a oricăror elemente regăsite în site, chiar dacă aceste elemente nu poartă marcaje de protecţie, atrage după sine consecinţele prevăzute de legislaţia în vigoare. Pentru a ne sesiza orice încălcare privind legea pentru protecţia drepturilor de autor, ne puteţi contacta la contact@casaprim.ro  

Vă rugăm să citiți cu atenție termenii și condițiile, de fiecare dată când folosiți acest site. Continuarea folosirii site-ului implica acceptarea modificărilor efectuate.  

Plasarea unei comenzi telefonice  

Atunci când plasaţi o comandă telefonică, vă daţi acordul expres şi echivoc pentru crearea unei comenzi şi salvarea unui cont în website.  

Garanţia de conformitate

 Vânzătorul are obligaţia de a livra produse care sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare, indiferent de forma în care se încheie, verbal sau scris.

Se consideră că un produs este în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiţii:  

 a) produsul corespunde descrierii făcute de vânzător şi are aceleaşi calităţi ca şi produsele pe care vânzătorul le-a prezentat că mostra său model; Atenţie. Fotografiile de pe website au rol de prezentare. Produsele actuale pot fi diferite faţă de fotografiile prezentate în site.

b) produsul corespunde oricărui scop specificat solicitat de către consumator, scop făcut cunoscut vânzătorului şi acceptat de acesta la încheierea contractului de vânzare-cumpărare;

Lipsa de conformitate are în vedere acele situaţii în care vânzătorul nu îşi respectă obligaţia asumată prin contractul încheiat de a livra consumatorului produsul adaptat scopului solicitat de acesta. Această situaţie are în vedere cazurile în care consumatorul are nevoie de produse cu anumite caracteristici, iar pentru a le obţine trebuie să încheie un contract prin care agentul economic se obliga fie să fabrice un produs cu aceste caracteristici, fie să modifice un produs pentru a-i conferi caracteristicile dorite de consumator.

c) produsul corespunde scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de acelaşi tip; Lipsa de conformitate în acest caz se încadrează perfect în noţiunea de defect, cu alte cuvinte, produsul nu funcţionează aşa cum ar trebui, spre exemplu congelatorul nu îngheaţă, pantofii se rup la prima purtare, motorul maşinii de spălat nu roteşte cuvă, becul se arde după cinci minute de la instalare etc.

d) prezintă parametrii de calitate şi performanțe normale, la care consumatorul se poate aştepta în mod rezonabil, date fiind natura produsului şi declaraţiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, făcute de vânzător, de producător sau de reprezentantul acestuia, în special prin publicitate sau prin înscriere pe etichetă produsului.  

În acest caz, lipsa de conformitate se evaluează în funcţie de două elemente, respectiv natura produsului şi declaraţiile privind produsul, făcute în special prin publicitate sau prin înscrierea pe etichetă.  

Există o lipsă de conformitate şi în următoarele două situaţii:  

 a) produsul achiziţionat de consumator este instalat incorect de către vânzător, în condiţiile în care instalarea este stipulata în contract ca obligaţie a vânzătorului;

b) produsul destinat a fi instalat de către consumator a fost incorect instalat de acesta din cauza unor deficienţe în instrucțiunile de utilizare.  

Termenul de garanţie legală de conformitate este de 2 ani şi se calculează de la data livrării produsului.

Pentru produsele folosite se poate conveni cu vânzătorul reducerea termenului de 2 ani, dar nu mai puţin de un an de la data livrării produsului.  

Termenul de garanţie legală de conformitate, în cazul produselor a căror durata medie de utilizare este mai mică de 2 ani, se reduce la această perioadă.  

Garanţia comercială  

Toate produsele electronice comercializate de Casa Prim Textil beneficiază de garanţie cel puţin 12  ani, excepţie face invertorul care are o garanţie de 10 ani.  

Vânzătorul nu are obligaţia acordării garanţiei în cazul în care produsele au fost manevrate sau depozitate în mod necorespunzător de către cumpărător, au fost utilizate în alte scopuri decât cele pentru care au fost destinate, montate greşit, au suferit şocuri electrice, mecanice sau termice, au fost scufundate în apă, au intrat în contact cu substanţe care nu sunt necesare în procesul de montare. Nerespectarea condiţiilor enumerate mai sus duce la pierderea garanţiei.    

 Returnare produse  

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului (Art. 7 din OUG 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanţă).

Sesizări şi reclamaţii  

Dacă întâmpinaţi orice problemă legată de o comandă, care nu pare a putea fi rezolvată prin email sau cu persoana cu care discutaţi, puteţi solicita conciliere suplimentară la telefon  +40345560000 sau ne puteţi scrie pe adresa contact@casaprim.ro  

Litigii  

Pentru orice conflict apărut între Casa Prim Textil şi clienţii săi se va căuta o rezolvare pe cale amiabilă. Dacă acest lucru nu este posibil, litigiul va fi soluţionat de către instanţă judecătorească pe a cărei raza teritorială se afla sediul Casa Prim textil